De Stelle is een woonlocatie voor 40 (kwetsbare) jongeren die met elkaar samenwonen en begeleid worden om weer zelfstandig te wonen.
Vanavond gaan we in teams party & co spelen mΓ©t cadeautjes uiteraard. Verwacht een avond met veel lol, lekkere snacks en gezelligheid!
Ben jij erbij? π₯³π€©π₯
De locatie is goed bereikbaar vanaf de metro :).